SOCIAL MEDIA

25. heinäkuuta 2017

KESÄMEIKIN KOLME LEMPPARIA

kesämeikki_top3
Jatketaan vielä meikkien ja kesäisten semmoisten parissa, sillä tänään haluan esitellä teille vielä mun kesämeikin kolme lempparia, joita tulee sudittua naamaan kun oikeesti laiskottaa eikä mitään kummempaa jaksa laittaa, muttei silti halua ihan meikittömänäkään lähteä liikenteeseen.
nyx_kulmaväri
Numero ykkönen, joka on mulle tärkein osa meikkiä itse asiassa kesät talvet on tietenkin kulmakarvat. Vaikka mulla on aika tuuheat kulmat luonnostaan niin silti vasta silloin kun oon meikannut ne tuntuu, että näytän omalta itseltäni. Sillä saa jo paljon aikaan kun ne laittaa kuntoon tai levittää edes pikkusen kulmakarvageeliä. Pakko vielä mainita tosta sivellinkaksikosta. RT:n siveltimellä saa helposti levitettyä väriä suurempiin aukkoihin ja Duroyn pienempi kaveri on just passeli tarkempaan työskentelyyn, ihan superhyvä combo!
poskipunat
Kesäisin pohjameikinkin kohdalla tippuu suurin osa tuotteista pois ja useimpina päivinä mennään pelkällä poskipunalla, joka sekin on useimmiten shimmeriä kuin mattaa. Muutama postaus takaperin esittelemästäni Makeup Revolutionin paletista löytyy monta ihanaa sävyä tähän hommaan ja pari toimii kivasti myös highlighterina.
huulipunat
Viimeisenä muttei vähäisimpänä löytyy erilaiset huulipunat ja mitä kirkkaampi ja näkyvämpi sen parempi. Tää on kans sellanen juttu mitä ilman tuntuu ihan oudolta lähteä ovesta ulos. Suurin osa mun punista ja huultenrajauskynistä on Essenceltä, jonka tuotteet oon todennut hinta-laatusuhteeltaan erittäin toimiviksi ja niitä löytyykin vähän joka sävyssä. Tällä hetkellä eniten inspiroi punaisen, vaaleanpunaisen ja korallin sävyiset huulet. Mitkä tuotteet on sun kesämeikin lemppareita? 

2 kommenttia :

  1. Superkiva postaus! Kulmakarvojen meikkaaminen on mullekin ihan pakko! Pitäis vaan saada hankittua vähän tarkempi sivellin siihen hommaan, kun entinen meni pilalle :--D Mä oon arkisin tosi laiska meikkaamaan, mutta kulmakarvameikillä saa kyllä helposti siistimmän lookin!

    http://olderthanyesterday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti!♥ Haha ihanaa, et on joku muuki kellä on sama juttu hja hei kokeile ihmeessä tota Duroyn sivellintä, ollu mulla ainaki superhyvä!! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.